wtorek, 1 stycznia 2013

Święta w Szkocji

Drugim razem nareszcie udało mi się wylecieć do Szkocji, pomimo tego, że było już bardzo blisko odwołania kolejnego lotu. Cały tydzień piękna pogoda, a akurat tego dnia znowu musiała być mgła... Jak to na wyjeździe - czas stanowczo za szybko płynął i już jestem w domu. Wkrótce pojawią się kolejne zdjęcia stamtąd, tylko muszę je ogarnąć, bo jest ich dosyć dużo.
Uwielbiam Szkocję, mogłabym tam zamieszkać!
Mój synuś zrobił tam swoje pierwsze kroki <3
XOXO











 Świątecznie, a przy tym wygodnie... U nas w rodzinie w domu nie chodzi się w butach, także tak wyglądały moje seksowne szpilki hehe





Moje kochane słoneczko: Filipek <3
Troszkę słaba jakość, ale mój maluszek bardzo się kręcił i to jedyne zdjęcie, które w miarę wyszło :)


6 komentarzy:

  1. śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka :)))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Haha widzę wreszcie znajome klimaty - u mnie w domu też wszyscy chodzimy w kapciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest przepiękna a z Filipka uroczy Mikołajek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna sukienka:) a jaki piękny Mikołaj:)

    OdpowiedzUsuń