poniedziałek, 26 listopada 2012

Kaczki w stawie

Nareszcie znalazłam botki, których tak długo szukałam. Jest to dla mnie zastępstwo workerów, które z kolei bardzo mi się podobają, ale jakoś nie jestem przekonana do butów na płaskim. Mam wrażenie, że w tym sezonie kupiłam sporo butów. Nie wiem, jak to się dzieje :) Tych jednak nie mogłam sobie odmówić, bo są bardzo wygodne - zdecydowanie na tę chwilę numer jeden w mojej szafce. Czekam jeszcze na moje zamówienie od DeeZee, ale to już wkrótce. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami z dzisiejszego dnia.
















9 komentarzy:

  1. Bluzka jest urocza-podoba mi się
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i bluzka są świetne! Zakochałam się w torebce!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna bluzeczka! Butki tez fajniutkie. Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty i bluzka :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor koszuli, a kopertówka mega fajna :)

    Dziękuję za miły komentarz :*

    Przy okazji zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję, a te sweterki są genialne :D
      tylko niestety nie mam szczęścia do konkursów ;(

      Usuń
  6. Bardzo mi miło :D to chyba najmilszy komentarz, jaki dostałam.
    Dziękuję ;* chętnie do Ciebie zajrzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń