środa, 1 stycznia 2014

Zachód słońca

Zdjęcia przy zachodzie słońca nie należą do moich ulubionych, ale zdecydowałam się na nie ze względu na kolorystykę zestawu. Uwielbiam takie kolory, dlatego też w mojej szafie przeważają ubrania właśnie w ciepłych barwach. Pogoda ostatnio nas rozpieszczała, dlatego mogłam sobie pozwolić ominąć warstwy, które zazwyczaj kojarzą się z zimą.
Tak oto witam Was w pierwszy dzień roku 2014 :) Szczęśliwego Nowego Roku!












Kożuszek - New look
Bluzka - River Island
Spodnie, kolczyki - Primark
Buty - New look

15 komentarzy:

  1. super stylizacja:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny kożuszek ,super całość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną wiosnę mamy tej zimy :) hehe U mnie dokładnie tak samo za oknem :) Kożuszek i spodnie są świetne i super, że obfociliście ten zestaw w tak pięknym słońcu :)Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kożuszek wygląda świetnie z tymi spodniami! Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są naprawdę piękne ;) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kożuszek ekstra!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    pozdrawiam serdecznie,
    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your look.
    Maybe we can follow each other?

    missharibo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it, thanks for sharing! :) Happy New Year and holidays!
    P.S. What do you think about following each other? I'd be glad if you wanted to! :) Please let me know, so that I can follow back xx
    Keep in touch,
    Tina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory...takie jesienne, ale przecież zimy nie ma, więc co tam.
    Podoba mi się twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam również do mnie, oraz do obserwacji jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super kurtka!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie połączone kolory ♥

    OdpowiedzUsuń