czwartek, 1 listopada 2012

Podtrzymywanie drzewa

Już coraz szybciej robi się ciemno, w związku z tym trzeba korzystać ze słoneczka póki jest - najlepiej rano. Szkoda tylko, że wtedy nie mam okazji zrobić zdjęć, bo mój maluszek jest za mały na obsługę aparatu. Może za parę lat uda mu się pstryknąć jakąś fotkę. Póki co, spacerujemy z wózeczkiem to tu, to tam... Obserwujemy drzewa, samochody, wodę...Przecież jest tyle ciekawych rzeczy, które trzeba zobaczyć, dotknąć i poznać!




Ktoś się przy okazji złapał w kadrze :)












Zastanawiam się nad jakimiś zmianami na blogu, tylko nie do końca wiem za co się zabrać. Jestem pewna, że muszę zmienić nagłówek... Jednak coś mi tu jeszcze nie pasuje i jest nie po mojemu. Macie może jakieś propozycje? Co byście u mnie zmienili? Już widziałam komentarz, że powinnam poczytać o fotografii, jednak cóż mi to da? Musiałabym zmienić aparat, aby zdjęcia były lepszej jakości i nie mam profesjonalnego fotografa, ale nie jest mi przykro z tego powodu :D

3 komentarze:

  1. Świetne spodnie :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne, że podtrzymywanie drzewa, ważne, że podtrzymywanie w dobrym stylu!:)

    OdpowiedzUsuń